Wednesday, March 30, 2011

Revolusi Perniagaan Internet

Sejak dari tahun 2005, saya mula mengenali siapa itu Irfan Khairi(IK). Saya pasti anda juga mengenali IK. Kepada sesiapa yang tidak mengenali IK, beliau adalah seorang Jutawan Internet di negara kita iaitu Malaysia.

Sejak mula membaca tentang kejayaan beliau, terdetik di hati saya untuk berguru dan menjalankan perniagaan melalui internet di mana ianya telah terbukti berkesan jika menggunakan cara yang betul.

2 tahun lepas saya ada menjalankan perniagaan internet, Ya memang bisnes internet sesuatu yang mudah kerana tidak perlu kedai yang menelan belanja beribu-ribu ringgit. Tetapi sayangnya komitmen sebagai seorang pelajar membataskan niat untuk terus berjuang di alam maya.


Kini minat dalam perniagaan internet semakin berkobar-kobar apabila saya akan menghadiri Revolusi Perniagaan Internet yang akan dikendalikan oleh IK di Kuala Lumpur Convention Center(KLCC) pada 2 dan 3 April ini.

8 bahagian dan 72 teknik menjalankan perniagaan internet akan diajar oleh saudara IK di mana beliau juga melakukan cara yang sama sebelum berjaya di dalam perniagaan internet. Manalah tahu satu hari nanti saya boleh berjaya sepertinya...hehe...Amin...

"Untuk berjaya di dalam perniagaan internet, anda tidak perlu untuk mencipta teknik yang baru, tetapi anda boleh berjaya hanya dengan mengikuti langkah yang telah dilakukan oleh jutawan internet seluruh dunia" - Irfan Khairi

No comments:

Post a Comment